De bereikbaarheid van een onderneming moet goed zijn, maar niet iedere ondernemer kan dit realiseren. De bereikbaarheid voor een kleine onderneming is ook erg belangrijk, want een goed jaar hangt af van een niet veel klanten. Hierdoor is het mislopen van een klant erg vervelend. Helaas voor de onderneming en de klanten moeten de dagelijkse werkzaamheden eerst uitgevoerd worden. Hier heeft de klant natuurlijk niks aan en zij willen kunnen bellen of mailen als hun dat uitkomt. Voor de klantvriendelijk is het goed als je snel een reactie krijgt en je vraag beantwoordt wordt. Klanten kunnen zich een minderwaardigheidscomplex aanpraten als dit niet zo is. Ze zullen zich niet belangrijk voelen, terwijl ze dit wel zijn voor de onderneming. Dit kan ervoor zorgen dat ze overstappen naar een concurrent. Dit is het laatste wat je als ondernemer wilt, want deze ene klant kan een maand een goede maand maken. Zeker als je geen product maar een dienst verkoopt kan 1 klant cruciaal zijn. Helaas is het volgens ondernemers onmogelijk om altijd bereikbaar te zijn. Hier heb ik een oplossing voor gevonden.
Grote bedrijven en organisaties hebben over het algemeen telefonistes die de vragen van klanten beantwoorden. Er kan ook een gehele klantenservice zijn neergezet, omdat het bedrijf zo groot is en er continu klanten bellen. Voor een kleine onderneming is dit niet het geval, maar het kan wel erg vervelend zijn als elk uur een aantal keer klanten bellen. Je kan je hierdoor niet goed concentreren. Een antwoordservice is hier een ideale oplossing voor. Je betaald maandelijks een klein bedrag. Dit bedrag zorgt ervoor de je geabonneerd bent op de diensten van bijvoorbeeld de diensten van Bizziphone. Hiernaast betaal je per telefoontje een klein bedrag. Hierdoor blijven de vaste kosten relatief laag. |
Voor meer info : http://www.bizziphone.com |