Waarom Voice over IP reseller worden?

Voice over IP reseller worden

Als u zakelijk in de IT- en telecombranche actief bent weet u waarschijnlijk als geen ander dat de onderlinge concurrentie met andere branchegenoten vaak moordend is. Het verleidingsspel om waardevolle nieuwe klanten te werven en deze uiteindelijk ook langdurig te behouden kost vaak een hoop energie. U kunt dit proces een beetje makkelijker maken door onderscheidende diensten aan te bieden die tot een langdurige samenwerking en klantenbinding leiden. Een van dat soort diensten is VoIP (Voice over IP). Wellicht denkt u in dat kader dat er forse investeringen in soft- en hardware nodig zijn om die moderne telecomtechniek aan uw klanten aan te kunnen bieden en is dat tevens de reden waarom u er nog nooit serieus mee aan de slag bent gegaan. Als dat tot op heden altijd uw struikelblok is geweest, dan hebben we goed nieuws voor u: u kunt namelijk ook gewoon een Voice over IP reseller worden.

De vele voordelen van Voice over IP reseller worden

Het Telador biedt u namelijk die optie tot wederverkoop aan. Langs deze weg Voice over IP reseller worden betekent namelijk dat Telador u letterlijk alle ingewikkelde zaken uit handen neemt. De onderneming zorgt ervoor dat uw klanten worden voorzien van op maat gemaakte VoIP-oplossingen en regelt achter de schermen ook het volledige serviceapparaat voor u. Het enige waar u zich in dit geval alleen nog maar mee bezig hoeft te houden is de verkoop van de VoIP-diensten. Ook die verkoop maakt Telador u overigens erg gemakkelijk. Er wordt namelijk met zogenoemde white labels gewerkt, zodat gedurende het volledige VoIP-traject niet het logo van Telador, maar uw eigen bedrijfsnaam en huisstijl op het netvlies van uw klanten verschijnt en u dubbel en dwars kunt profiteren van de vertrouwensband die u inmiddels met hen hebt opgebouwd. Voice over IP reseller worden bij Telador heeft daarnaast als bijkomend voordeel dat er nooit sprake is van langdurige contracten, zodat u letterlijk op elk gewenst moment kunt stoppen met het aanbieden van VoIP als uiteindelijk in uitzonderlijke gevallen zou blijken dat er onder uw klanten geen interesse in deze moderne telecomtechniek is.